Forum
Temat
autor: PanCaro, utworzono: 2014-07-29 20:26:00, wyświetleń: 135612
Problem z dm9 - serwis?
Witam,
Zakupiłem swój pierwszy marker - dm9.
Mam z nim problem.
Czy w Warszawie są serwisy, które mógłby przejrzeć marker? I średnio ile taki zabieg może kosztować? Lub osoba prywatna. W Wawie jestem od 9 do 18. Najlepiej wizyta odpowiadałaby mi po 18.
A problem dotyczy uciekającego powietrza przez lufe.
Jak dokręcam butlę i potem dokręcam airport to zaczyna lecieć przez lufe powietrze mimo że marker jest wyłączony. Jak wrzucę do loadera kilka kulek to leci powietrze razem z kulkami.
A jak włączę marker i dokręcę airport to w tedy też leci powietrze przez lufę razem z kulkami i jak zacznę naciskać na spust to spust reaguje na kulki tzn czuć że je wyrzuca z markera.
Co do mojego problemu może ktoś owy serwis polecić lub osobę prywatną?
Zakupiłem swój pierwszy marker - dm9.
Mam z nim problem.
Czy w Warszawie są serwisy, które mógłby przejrzeć marker? I średnio ile taki zabieg może kosztować? Lub osoba prywatna. W Wawie jestem od 9 do 18. Najlepiej wizyta odpowiadałaby mi po 18.
A problem dotyczy uciekającego powietrza przez lufe.
Jak dokręcam butlę i potem dokręcam airport to zaczyna lecieć przez lufe powietrze mimo że marker jest wyłączony. Jak wrzucę do loadera kilka kulek to leci powietrze razem z kulkami.
A jak włączę marker i dokręcę airport to w tedy też leci powietrze przez lufę razem z kulkami i jak zacznę naciskać na spust to spust reaguje na kulki tzn czuć że je wyrzuca z markera.
Co do mojego problemu może ktoś owy serwis polecić lub osobę prywatną?
Odpowiedzi
dodaj odpowiedź
PanCaro napisał:
cytuj
autor: biver, utworzono: 2014-07-29 21:05:00
http://www.dyepaintball.com/manuals/DyeManuals/DM9_Manual.pdf
Spójrz na stronę 19 i wymień (ewentualnie załóż bo może go nie być) oring oznaczony numerkiem "6".
Jak coś pisz na PW.
cytuj
autor: PanCaro, utworzono: 2014-07-29 21:36:00
Kurcze nie było jej :D Tzn nie znalazłem szczątków.
Ze sprzedawcą rozmawiałem i mówił mi o tym na stronie 19 numer 6 ale nie obczaiłem że chodzi o uszczelkę w tym elemencie a nie na zewnątrz. Mam mase uszczelek. Jest różnica między czarną a niebieską? Czy obojętnie?
edit: ok ten problem rozwiązany. Teraz jest następny problem. Ale na razie omówię go ze sprzedawcą a potem ew. się tu odezwę.
Ze sprzedawcą rozmawiałem i mówił mi o tym na stronie 19 numer 6 ale nie obczaiłem że chodzi o uszczelkę w tym elemencie a nie na zewnątrz. Mam mase uszczelek. Jest różnica między czarną a niebieską? Czy obojętnie?
edit: ok ten problem rozwiązany. Teraz jest następny problem. Ale na razie omówię go ze sprzedawcą a potem ew. się tu odezwę.
cytuj
autor: JasiekX, utworzono: 2014-07-29 22:59:00
pisz wszystko co boli dm9 ;]
cytuj
autor: PanCaro, utworzono: 2014-07-29 23:09:00
Okey :P
Powciskałem spust kilka razy i zauważyłem że czasami poda kulke i w tedy wystrzeli kulka. Ale to tak średnio 15 wciśnięć i wyleci kulka. A czasami jak trzymam marker pochylony to chyba wytoczy się do lufy i siedzi w lufie.
A jak na pusto bez wciskałem to tak na 20 wciśnięć ma takie dosyć mocne kopnięcia.
Coś za mocno dokręcone?
Czyżby LPR za mocno dokręcony?
Plus taki że problem z uciekającym powietrzem wymusił na mnie rozebranie bolta :D A minus taki że uciekło 2 tys PSI...
Jaki średni koszt naładowania butli HP 0.8L jest w Warszawie?
Czy jest tak że jak idę przykładowo na Elektronową 2 czy na killhouse i w tedy płace te 30 zł czy jakąś inną kwotę to w tedy do woli mogę sobie ładować butle?
Powciskałem spust kilka razy i zauważyłem że czasami poda kulke i w tedy wystrzeli kulka. Ale to tak średnio 15 wciśnięć i wyleci kulka. A czasami jak trzymam marker pochylony to chyba wytoczy się do lufy i siedzi w lufie.
A jak na pusto bez wciskałem to tak na 20 wciśnięć ma takie dosyć mocne kopnięcia.
Coś za mocno dokręcone?
Czyżby LPR za mocno dokręcony?
Plus taki że problem z uciekającym powietrzem wymusił na mnie rozebranie bolta :D A minus taki że uciekło 2 tys PSI...
Jaki średni koszt naładowania butli HP 0.8L jest w Warszawie?
Czy jest tak że jak idę przykładowo na Elektronową 2 czy na killhouse i w tedy płace te 30 zł czy jakąś inną kwotę to w tedy do woli mogę sobie ładować butle?
cytuj
autor: -Miko?aj-, utworzono: 2014-07-29 23:24:00
PanCaro, bez urazy, ale oddaj może klamkę osobie, która się zna na Dmkach, zanim zrobisz jej krzywdę.
cytuj
autor: PanCaro, utworzono: 2014-07-29 23:40:00
-Mikołaj- napisał:
cytuj
autor: monjack, utworzono: 2014-07-30 06:43:00
Nie czuje się urażony :D
Już na początku pomyślałem o osobie, która mogłaby przejrzeć DMke. Nie chciałbym potem usłyszeć dużego rachunku za wymianę połowy części z mojej winy :D
Znalazła by się jakaś osoba z Wawy, która mogłaby zerknąć do tej klamki?
ew. możecie polecić jakiś serwis? I średnio ile trzeba szykować?
cytuj
autor: Radzik, utworzono: 2014-07-30 07:01:00
O to jak tu mamy zgromadzenie specjalistów od dm9 :) to pomogę sformułować problem prawidłowo: dlaczego uszczelka "top hat inner oring" wyleciala z niego przy strzale (po rozkreceniu bolta znajdowała się na bolcie a nie w top hat.
Lpr za wysoko ustawiony?
Lpr za wysoko ustawiony?
cytuj
autor: pyokyo, utworzono: 2014-07-30 09:53:00
Jacek na serwismana Daja :)
cytuj
autor: biver, utworzono: 2014-07-30 10:51:00
Tak się kończy polecanie jako pierwszej klamki dmki, która jest jednak wymagająca jeżeli chodzi o serwis. Z drugiej strony jak ogarnie to go potem niewiele zaskoczy.
cytuj
autor: PanCaro, utworzono: 2014-07-30 20:14:00